vrijdag 3 januari 2014

vuurwerk !

Hoi hoi..
sorry dat het zo lang heeft geduurd maar was hier druk.
Al die feestdagen ook..
Ik hoop dat alle hondjes en baasjes een goeie en gezonde 2014 toewensen
Maar heb leuke cadeau's gehad  op die feestdagen veel speeltjes ..
Maar ook een geheim verklapt aan mijn baasjes wat eigenlijk erg dom was maar oke dat is voor een andere keer.

Maar dan kwam die feestdag wat hun oud en nieuw noemen.
VERSCHRIKKELIJK!!!
Al die knallen gaven mij koppijn en dat liet ik merken ook ..
Alleen mijn baasjes waren daar niet blij mee.
had één van mijn baasjes nog wel allemaal zoekspelletjes in doosjes gemaakt maar nee hoor die koppijn maakte mij gek en wou er niks van weten..
Ik moest die knallen weg hebben en bleef dat maar duidelijk maken tot ergernissen van mijn baasjes..

Ik was heel even niet meer die stoere reu en als ik dit zo typ voel ik me ook best wel schuldig.
Want mijn bazinnetje was zo lief voor mij om mij te willen helpen.
Gelukkig is nu alles weer deels voorbij en kan ik uitrusten mijn hoofdpijn is al iets weggezakt .
En moet stiekem toch wel toegeven dat die lichtjes wel mooi waren maar dat geluid..

Ik ben ook nog in dit nieuwe jaar voor de rust na het bos geweest heerlijk gerend en door alle plassen heen gelopen ja ik als zwart wit hondje kwam helemaal zwart terug..
En mijn bazinnetje heeft voor de troost nog wat speeltjes gekocht en een soort van riem voor op de fiets zoals mijn baas dat ijzerige wielen ding noemt ..zodat we dat samen kunnen opbouwen dus ik mag lekker rennen !!! naja niet al te hard zegt mijn bazinnetje maar dan kent ze mij nog niet *grinnik heel even.*

Nou ik ga weer op mijn troon ik bedoel stoel liggen en ga weer even bij komen want mijn hoofd voelt nog niet helemaal zoals het is..

Poot!
Gucci !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten