zaterdag 9 november 2013

Die Stomme camera .. Of toch niet ?

Hoi hoi..
Ben ik weer..
Ik was al helemaal aan het na denken vannacht wat ik hier zal neer zetten.
Zal ik jullie vertellen over mijn verleden .. Of over die bot die ik nog steeds niet heb gekregen..
Dus ik was niet echt vrolijk ...


En ik wist nog steeds niet wat ik jullie ging vertellen..
En ja hoor in deze rot ochtend komt je baasje aan met dat rot ding dat camera heet en dan weet je het wel...


Dus oke ik vond het eerst leuk want ze ging lekker met me spelen en ik werd enthousiast tot ik er achter kwam dat het om die foto's ging ja daaaaag ... jij mij geen bot geven ik niet poseren .. Ging er door mijn hoofd heen.

Maar toen kwam ze met die ow heerlijke worst dat zo lekker rook ..
Ja dan vergeet je dat bot verhaal wel even ..

En dan is je bazinnetje opeens ow zo mooi en ow zo lief .. maar ze had dat stomme ding nog steeds in haar handen.
Maar toen zag ik het aan haar dat ze het zo leuk vond en ervan genoot om zo met mij bezig te zijn.
En zelfs dan met mijn stoere reuen hart .. ga je je best doen voor je Bazin.
Want weet je mijn Bazin is de laatste tijd niet zo heel vrolijk.. en dat Gunde ik haar toch wel ..

Dus ik gooide nu al mijn charme in de strijd om haar nog meer te laten lachen..
al mijn gekke trucjes haalde ik uit de kast ..
En ja dat zijn er een hoop .

Helaas heeft mijn Bazin.. er geen foto's van .
Ze kent me zo goed en had eigenlijk allang gezien dat ik er geen zin in had .

Dus was het toch stiekem een leuk spelletje samen ..

Maar nu ben ik wel een beetje moe van dit avontuurtje in de achtertuin .. en wens ik al mijn hondenvriendjes een kwispelende dag toe ..

Poot ..


Gucci ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten