vrijdag 8 november 2013

wat een Blog !?

Ja hoor , komt mijn baas met iets nieuws "Gucci het word tijd voor je eigen Blog !"
"Wat een bot ?" ja daar heb ik wel zin in ..  en liep al kwispelend na haar.
Maar nee het was geen bot..
Ik weer balend na mijn mand .. tot ik achter dit ding ( wat mensen laptop noemen) stiekem uit nieuwsgierigheid ging zitten toen mijn bazinnetje niet keek en weg liep.
En ja hoor die Blog leek toch ff wat leuker te zijn dan een bot.
Nu kunnen al mijn hondenvriendjes lezen hoe geweldig ik ben .. zei ik  al grinnikend in me zelf.

Ja het is niet altijd zo geweest dat ik al likkend met een kwispelende staart op de bank lag.
Maar dat verhaal ga ik jullie een andere keer vertellen.

Nu eerst achter komen hoe deze Bot ik bedoel Blog werkt .. want je kan er niet echt op kauwen .
Even tussen ons dat heb ik al geprobeerd ... niet vertellen aan mijn bazin!
Erop zitten was ook niet echt een groot succes.. ook dit zal ik niet melden aan haar als ik jullie was.

Maar toen kreeg ik het door.. mijn poten !!
En zo zie je maar weer dat ik slimmer ben dan iedereen denkt en typ ik dit stuk..

Ik hoop dat jullie het wat vinden want het heeft uren geduurd voordat ik dit voor elkaar kreeg.
Hoe doen mensen dat toch zo snel ?

Ow oeps ik hoor mijn bazin er al weer aankomen..
En ik wil haar nog even in de waan houden dat ze niet weet dat ik dit doe wie weet krijg ik dan die bot toch nog !!

Poot ..








Geen opmerkingen:

Een reactie posten