dinsdag 19 november 2013

Wat zie ik daar ??

Hooooi Alleeeemaaaal !!!

Ik heb al een tijdje niet getypt je weet het vast wel ik heb een druk hondenleven..
Maar wat mij nu vandaag is overkomen .. naja eigenlijk net 5 min geleden is overkomen moet ik jullie vertellen.
Ik lag natuurlijk de brave hond te wezen en lag heerlijk op de bank mijn drukken hondenleven te bespreken met me zelf..
Ja met wie moet je het anders doen ..
Dus ik lag daar heerlijk ..
En wat zag ik toen daar liggen.
Wat mijn honden neusje eigenlijk allang wist ..
Een .. grote ... lekkere .. ruikende .. RIJSTWAFEL!!!!  




Dus ik sprong op !! en ging dat even van dichtbij bekijken.
Want ik als waker moet gewoon weten wat er gebeurd in dit huis en wel in detail ..

Dus ik had bijna die lekkere wafel te pakken.
Hoor ik "Gucci blijf daar van af.." kijk ik om me heen ja hoor daar zit mijn baasje en dan wel naast me.
Dus ik begon mijn charme in de strijd te werpen ..
Eerst keek ik haar aan alsof ik niet wist wat ze zei .. gna gna gna dat weten wij natuurlijk beter ..
maar dat weet zij lekker niet ..
Maar die blik werkte niet .. ze negeerde me volkomen.
Wat hebben mensen toch met negeren denken dat ze er ons mee hebben .. nou mij niet ..
Dus ik begon haar lekker te negeren en ging naast haar liggen.
Maar na een tijdje keek ik toch haar maar even aan of ze nog van plan was die rijstwafel aan me te geven..
En ja het werkte ..
Ze keek mij ook aan ..
en  toen gebeurde het mensen en honden ja echt toen gebeurde het..
Ze schoot keihard in de lach ..
Mijn hondenhart voelde gekwetst .
Ik kreeg nog even een aai over mijn bol en dat was het ..
Geen wafel .. niet eens een hondenkoekje ..
Dus ik ben maar op de stoel gaan liggen ..
en die wafel ligt er nog steeds zo heerlijk te ruiken.
Baasjes ook .

Poot ..
Gucci !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten